Pagina's

zondag 26 april 2015

Stekeltje

Deze vond ik meteen al leuk toen ik lang geleden het boekje van Christel Krukkert kocht, ik kon alleen niet aan geschikt stekelgaren komen. Bovendien leek het me ook wel heel erg moeilijk om met stekelgaren te haken.. 

En toen liep ik vorige week een chinees winkeltje in en zag daar bruin stekeltjesgaren.. en dat wilde dolgraag worden omgehaakt tot egeltje. Dus ik heb het gekocht en ben aan het haken gegaan.
amigurumi haken egel christel krukkert
Het was inderdaad niet makkelijk om mee te haken (elke ronde bevat wel een telfout.. maar ja met die stekels valt dat niet op) maar uiteindelijk is het met wat smokkelwerk toch gelukt. 

En toen zag ik dat ik egeltjessokken aan had! En het egeltje zag het ook!
amigurumi haken egel christel krukkert

Egeltje vindt mijn sokken lief!